Toch nog antwoord…

December 7th, 2008

Ik zie ‘m nu pas, omdat Gmail dit bericht in m’n spamfolder had gedropt, maar een uur of 5 nadat ik in de winkel had bezocht, kreeg ik het advies datgene te doen wat ik net had gedaan. Mag ik daaruit concluderen dat wachten op antwoord geen zin heeft?

Bedankt voor uw vraag.

De vraag was:
met klacht naar filiaal

Het antwoord was:

Geachte heer C Klein Lebbink,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de verlate reactie. Helaas hebben wij de afgelopen weken een zodanige toestroom aan emails ontvangen, waardoor wij ons niet aan het gestelde antwoord termijn konden houden.

Helaas kunnen wij uw klacht van hieruit niet zodanig beoordelen, wij verzoeken u vriendelijk zicht te wenden tot de klantenservice van uw filiaal.

Hiermee vertrouwen wij u geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Hema Consumentenservice

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.